fredag 19 februari 2021

Fullt upp!

Den uppmärksamme läsaren har säkert noterat att jag inte har lagt upp några nya texter eller ens svarat på några kommentarer den senaste tiden. Orsaken har varit att jag har haft fullt upp med annat. Framför allt har jag jobbat med korrekturläsningen av den nya bok som enligt planerna ska komma ut lagom till påsk. Titeln är ännu inte slutligt fastslagen, men den innehåller ordet "Gravplundrare", och den handlar om uppståndelsen. Jag återkommer med mera information när boken är klar om förhoppningsvis någon vecka!

 Sedan har vi också, i raketfart, planerat en bibelstudiehelg över sociala medier som kommer att hållas nästa helg (lördag-söndag). Speciellt lördagen kommer att vara fullspäckad med bibelstudier för den som vill delta och umgås med Guds ord och med kristna vänner över Zoom. Jag kommer att publicera programmet för helgen här så snart det är klart, liksom också länken till själva tillfällena. I detta ämne hoppas jag kunna återkomma i början av nästa vecka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar