tisdag 17 juli 2018

Bra, ÖT!

Jag klagar inte sällan på våra medier när det finns skäl till det, och det finns det tyvärr ofta. Men ibland finns det också orsak att påtala bra saker som görs. Som till exempel artikeln om Tomas Sandell som ÖT publicerade på sin webbplats i natt. Sandell, som är hemma från Karleby, är en av grundarna av organisationen "European Coalition for Israel", och han varnar i artikeln för den igen ökande antisemitismen i Europa. Han konstaterar att judarna igen en gång flyr från Europa, främst på grund av förföljelse och hot om förföljelse från invandrande muslimer.

Artikeln är välskriven och informativ, och jag rekommenderar en noggrann genomläsning. Gärna flera gånger. Tyvärr misstänker jag att den finns bakom betalvägg. Jag ska hur som helst läsa den en gång till medan jag dricker mitt morgonte efter att jag publicerat denna text.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar